Elhatároztam amikor Nyufyrenke hanyagolja szerény személyemet blogot fogok írni, lehet előre tippelni mennyire lesz hosszúéletű a blogom :P mivel nem tetszett neki hogy felfedtem kilétét innentől álnéven fogom említeni a bejegyzésekben. Mire rájöttem hogy a Schlosser Róbert lesz a legjobb álnév beletelt vagy 10 percembe.

Itthon anyuék festenek, szerencsére a nálam töltött első éjszaka után félve jönnek a szobámba. Anyu egész este attól rettegett hogy a hörcsög vagy a futóegér fog felmászni az ágyra. Én jelenleg megkaptam a megtisztelő helyet a földön, olyan ez mint a kempingezés csak szarabb, a legjobb az volt mikor hajnali fél 6kor apámnak melege támadt és bekapcsolta a ventilátort...nem kell szerintem külön mondani hogy természetesen a venti alatt aludtam -.-

Tegnap Manóékkal estig bicajoztunk, szerintem szegények kapásból tudnak mondani 10 indokot miért ne bicajozzunk este 10 után lámpa nélkül kivilágítatlan bicikli úton. Én élveztem ők kevésbé :D kiültünk a vasútállomáshoz is kicsit dumcsizgattunk régi szép emlékek jutottak eszünkbe. Ezután hazajöttem mert Nyufi elég lehangolt volt telóban amikor beszéltünk, aztán sikeresen lehangolt engem is :D

Ma reggelre azonban hála a Terry Pratchet filmeknek és kicsit több müzlinek visszanyertem régi önmagam.Már várom az újabb éjszakai bicajtúrát kiváncsi vagyok mikor írnak rám képzeletbeli barátaim msnen vagy skypeon hogy menjünk a keletihez vaksötétben :P

Holnap 5re jön a fodrász, ötleteket vároka hajamat illetően :P

 

A bejegyzés trackback címe:

https://niamn.blog.hu/api/trackback/id/tr51278168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fyren bá 2009.07.30. 19:09:39

A fodrász már nem segít rajtad max 1 méretes szatyor de azért én is szeretlek.. :)

Fyren bá 2009.07.30. 19:11:06

ja és szerény személyen sosem szégyelltem a saját blogod húzod le vele ha hírbe hoznak minket de ettől már aszem nem kell tartani:P

mano2 2009.07.31. 00:15:27

Természetesen, mehetünk! B-)

"Csak gyertek utánam!"

Meg az éjszakai biciklizéshez természetesen hozzátartozik az is, hogy az odafelé úton látott bácsikának visszafelé csuklóból odaordítjuk, hogy:
"Te várjál már! A bácsi hol van?!"

Ő közben természetesen az út másik oldalán a szalagkorláton ülve értetlenül néz ránk... xD

Niamn 2009.07.31. 00:46:22

@mano2: Ez nagyon nagy volt? "Hol a bácsi ? " xD
süti beállítások módosítása